31 Ağustos 2010 Salı

Buse'nin Butiğinde yeni ürünler!

Fashion Moda

Buse'nin Butiğine yaz başında koyduğum ürünleri kapan kaptı kapmayanlar içinse yeni ürünler geldi :) Geçen seferki ürünler için bana nasıl satın alabileceğiniz konusunda bir çok mail geldi. Yapmanız gereken tek şey beğendiğiniz ürünü bana mail atmak (buse_terim@hotmail.com), daha sonra ben size banka bilgilerimi veriyorum ve siz bana ücreti havale ediyorsunuz. Bende size seçtiğiniz ürünü kargoluyorum ve güle güle giyiyorsunuz :) Haydi bakalım durmak yok alışverişee! :) 
Buse'nin Butiği sayfasina buradan tiklayin.

10 yorum:

  1. takı istiyoruz busecimm takııııııı :)

    YanıtlaSil
  2. ve çanta çanta çantaa,hadi ayıkla şunları :):)

    YanıtlaSil
  3. hemen bir koşup bakıla :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bugn cadde'de yine senden bahsetmişlerdi,anlaşılan cadde ekibi de senin müdavimin!=)

    YanıtlaSil
  5. buse sıyah elbıseyı alabılmek ıcın sana maıl atmaya calısıyorum ama hata verıyo.ulasabılecegım baska bı maıl adresı yok mu acaba?

    YanıtlaSil
  6. Buse sana mail atıyorum ama hata oldu diye tekrar mail geliyo? buseterim@hotmail.com değil mi?

    YanıtlaSil
  7. buse senınle bedenlerımız uymuyor maalesef :( xs beden yok mu?

    YanıtlaSil
  8. *Adsiz
    taki ve cantada vermeye kalkarsam koyucam merak etmeyin :)

    *NiLaY
    evet hadi :)

    *nalan
    aa sagolun hemen baktiriyim :)

    *yagmur
    yagmurcum evet mail adresini hatali yazmisim. buse_terim@hotmail.com'a mail atabilirsin.

    *Dicle Bağcı
    cok ozur dilerim mailda bi hata olmus, buse_terim@hotmail.com dogru mail.

    *zeynep
    maalesf bedenler tek

    YanıtlaSil
  9. evet çanta ve ayakkabı da istiyoruzzz :):) ama daha çok modell daha çok ürün ile :))

    YanıtlaSil
  10. bu kiyafetler kullandiginiz urunler mi cunku eski sezon urunler genelde

    YanıtlaSil