29 Ağustos 2010 Pazar

Hayal Kırıklığına sebep olan Bahar Korçan

Fashion Moda

Bahar Korçan ve Rapci Fuat 

Bahar Korçan her zaman takdir ettiğim modacılardan biridir. Bu sene galatadaki mağazasını ziyaret ettiğimde gözüme çok fazla şey çarpmamıştı ve bu yüzden defilesinden çok büyük şeyler bekliyordum. Defilenin bizim alışık olduğumuz İTÜ taşkışla binasından farklı bir yerde olması beklentilerimi fazlalaştırdı. E birde üstüne 6:30'ta beklediğimiz defilenin iki kısımlı olacağı, 8:30'ta davetlilerin, 6:30'ta ise basının defileyi izleyeceği söylenince ben Chanel defileleri gibi hafızalardan silinmeyecek bir defile hayal ettim. Öncelikle defiledeki saç ve makyajı beğenmedim. Resimlerdede fark edeceğiniz gibi bence makyajlar defile için çok marjinaldı. Her elbisenin ayrı bir hikayesi vardı ve bu hikaye "Görmüyorum" gibi başlıklar ve rapçı Fuat'in şarkıları eşliğinde çok değişik bir havada ilerledi. Ben tasarımları çok beğenmedim, daha doğrusu "tasarım" diyebileceğim çok fazla unsur göremedim. O güne kadar izlediğim  defileler arasında en zayıf bulduğum üzgünüm ama Bahar Korcandı.. 

0 comments:

Yorum Gönder