9 Ağustos 2010 Pazartesi

Haydi Hep Beraber Zara'ya!

Fashion Moda





Cuma günü Bodrum'dan İstanbul'a dönmek gibi bir hatada bulundum. Bu sıcak ve bu trafik geldiğim an beni bunaltmaya başladı. Bu nemli ve sıcak havada çalışan insanlara gerçekten Allah sabır versin diyorum. 1 aydır mağazalarda neler oluyor herşeyden uzak kaldığım için kendimi hemen alışverişe attım. Çoğu mağazalar indirimleriyle beraber kış ürünlerini çıkartmaya başlamış. Zara'da bu markalardan biri. Bir çok blog'da bu aralar gördüğümüz kış reklam resimleriyle beraber, Zara'da indirim hala devam ediyor ama aynı zamanda yeni sezonda raflarda yerini almış. Benden size şimdiden söylemesi Zara kış sezonunda muhteşem şeyler yapmış. Gözüme çarpan şeylerin başında kemerler, bel üstü pantalonlar ve blazerlar geliyor. Bir çok farklı kemer ceşidi ve elbiselerde kemer detayları aynı zamanda çok farklı pantalon modelleri vardı. Bir ara vaktiniz olduğunda mutlaka göz atmanızı öneriyorum.. Peki ben bu ufak Zara alışverişimden neler aldım diye merak ediyormusunuz? İşte aldıklarım: 

1) Çiçekli etek: Bu eteğe bayıldım çünkü hem kışın hem yazın kullanabileceğim bir etek. Kışın kilotlü çorapla ve bir gömlek ve hırkayla kombinleyebileceğim, yazın ise beyaz veya lacivert bir atletle kombinleyebileceğim bir etek. Kendinden olan kemeride eteğe ayrı bir hava katmış.

2) Lacivert elbise: Bu elbisede yeni sezon ürünlerinden aldığım bir elbise. Bodrum'dan yeni geldiğim için rengim bronz hala :) ve o yüzden üstte çok güzel durdu. Altına beyaz bir topukluyla kombinlemeyi düşünüyorum. 

3)Beyaz gömlek: gömlek, gömlek, gömlek! Yazın başından beri herkese önerdiğim uzun, baba tarzı gömleklerden biriydi bu resimde gördüğünüzde. Belindeki kemer detayı çok hoşuma gitti çünkü kemer çıkarılabiliyor. Yani başka kemerlerlede kombinleyebileceğim bir gömlek/elbise. 

Bu alışverişi yaparken sen ne giydin? diyorsanız işte kıyafetim: 

Atlet yelek bir arada: Polo Garage
Kot Sort: H&M 
Çanta: Balenciaga
Ayakkabı: Guisseppe Zanotti 

5 yorum:

  1. BUSE ''AVON'' MARKASININ ÜRÜNLERİNİ BİLİYORMUSUN HİÇ KULLANDINMI BİZE ÖNEREBİLİRMİSİN, TAVSİYE EDERMİSİN?

    YanıtlaSil
  2. çok şıklar güle güle kullan, gömleğin fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. *Adsiz
    evet kullandigim bazi urunler oldu bir daha ki bakim tavsiyeleri yazimda avon markasinin urunlerindende bahsederim.

    *Adsiz
    79,95 TL

    YanıtlaSil
  4. ÇOK SEVİNİRİM BUSE MERAK EDİYORUM AVONUN HANGİ ÜRÜNLERİNİ KULLANDIGINI EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUM
    SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  5. uzun zamandır ankaraya taşınma telaşımdan blog yoklamanda eksik kaldım sanırım =)dün bende bir zara turu attım ve lacıvert havuç pantolon ve bi kaç gömlek gözüme kestirdim en kısa zamanda almayı düşünüyorum =)havuç pantolon 79.00
    gömlek 79.95

    YanıtlaSil