5 Ağustos 2010 Perşembe

Lady Gagalı Arabayı Gördünüz mü?

Fashion Moda






Dünyadaki Lady Gaga çılgınlığı bence artık çok uç noktalara ulaştı. Artık herkes onun gibi giyinmeye çalışıyor, herkes onu taklit ediyor, ne giyiyorsa olay oluyor. Hatta bu kış cadılar bayramı için yeni Lady Gaga kostümleri, perukları hatta makyajlarını üretmişler. Ben Lady Gagayı bazen seviyorum bazense yaptıklarını çok aşırı buluyorum. Bu resimlerde gördüğünüz araba ise bence hayranlığın son noktası. Bu arabanın sahibi anlaşılması çok zor olmayacağı gibi koyu bir Lady Gaga hayranı . Arabanın sağ tarafına Lady Gaga'nın yeni çıkardığı "You and I" şarkısının sözlerini yazdırmış, üst tarafına ise Lady Gaga'nın gerçek ismi olan Stefani Joanne Angelina Germanotta yazdırmış. Ben ilk başta son resimdeki resmin başka biri olduğunu düşünmüştüm ama oda Lady Gaga'nin Lady Gagalaşmamış haliymiş :) 

2 yorum:

  1. Dun HM'de cok ilginc bir bez canta gordum. dunyada hangi insanin gaga'nin baskisinin uzerinde oldugu ve "i am a free bitch" yazan bir canta takmak istedigini merak ediyorum.

    Ne zamandan beri "bitch" olmak populer "iyi ve terbiyeli" olmak demode hale geldi???

    Dunyanin gidisatini, yeni nesillere empoze edilen politikayi begenmeyip, gitgide korkar hale geldim. Gaga'da bu politikanin destekcilerinden...

    YanıtlaSil
  2. guzelim arabayı mahvetmişler :) kadın resimlerde cok guzel dedigin gibi,ama kendini cirkinleştirmek icin herseyi yapıyor

    YanıtlaSil