30 Ağustos 2010 Pazartesi

Merakla beklenen Koton Beachwear

Fashion Moda

Kapanış mayosuyla Alessandra Ambrosio


IFW'in kapanış defilesi olan Koton Beachwear defilesi 4 gün içindeki en kalabalık defileydi. O günkü defileye kadar ki erkek sayısı Koton defilesinde Alessandra Ambrosio'nun etkisiyle üçe katlanmıştı :) Defile ve tasarımlarda Deniz Berdan'ın Biraz Herve Leger, biraz Rosa Cha karışımı olmuş yorumuna katılıyorum.Herve Leger ve Rosa Cha tasarımlarını bilenler bu yoruma hak verecektir. Defileye gelenlerin çoğu tasarımları merak ettikleri için değil, sanki Alessandra Amrbrosio için gelmişti :) Bir diğer detay ise podyumda hıç bir türk mankenin olmayışıydı. Ama herşeye ragmen IFW'e yakışır bir kapanış defilesiydi. Türkiye standartlarında ki mayo ve bikinileri çok aşmış ve kaliteli tasarımlarla dolu bir defileydi. İşte IFW'in son defilesi.. 

3 yorum:

  1. çok güzeller özellikle pembe olanı çok beğendim busecim makyaj postu istiyorum ısrarla:)) hem günlük hem de gece nasıl makyaj yapıyorsun kullandığın ürünlerle beraber yazarsan çoook mutlu olucam :))

    YanıtlaSil
  2. sevgili buse bizi buralrda bırakıp gittin new yorklara =( açıkcası ben gittiğini duyunca üzüldüm postlarından ayrı kalıcakmışız gibi geldiii umarım öyle olmazz bizi buralarda sensiz bırakma... ifw senin sayende süperdi bence hiç gitmemize gerek kalmadı sen ayağımıza getirdin amaaa sen ne giydin ne yaptın saçın başın makyajınn çatlamak üzereyimm artık onlarıda gösterr=) sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  3. makyaj konusunda ben de aydınlatıcı tüyolara hayır demem ;)

    YanıtlaSil